Můj první příspěvek o start-up Baltia Airlines vyvolala poměrně málo připomínek, a nyní, více informací o letecké společnosti, je k dispozici, jsem si, že bych napsat navazující příspěvek. Pro ty z vás, kteří nejsou obeznámeni s Baltia, byla původně založena v roce 1989, ale jen dělal skutečné kroky k rozjíždí během posledního roku a půl, nebo tak. (Myslím, doporučujeme zkontrolovat na můj předchozí příspěvek - to dává lepší historii Baltia.) Řekl bych, že letecká společnost se šance na dlouhodobý úspěch je docela dlouho, ale společnost dalšího pokroku. jsem odepsal v prosinci o tom, jak Baltia dostal použitý 747 , zobrazený tady před třiceti lety v Pákistánu barvách International Airlines a, více nedávno, seděla v arizonské poušti čeká služby. (Tam je poslední sada fotografií na Flickr . ukazuje letoun dostat připraveny pro službu s Baltia) No, letecká společnost nedávno vydala video představovat, že 747 - tyto zelené pruhy jsou stále mrtvá prozradí, že letadlo je ex-PIA - stejně . jako letecké linky CEO a co se zdá být počet jejich zaměstnanců Není pochyb o tom, že video je chtěl uklidnit potenciální investory - viz máme skutečné letadlo! a zaměstnance! - A rozhodně to vypadá, že je něco v provozu, pokud není ještě plně funkční. Prý že jsou stále stoupala hotovosti a snaží se dostat ze země nyní na podzim, ale já nejsem příliš optimistický. (Některé zajímavé body z podání SEC : a. $ 2 až 4.000.000 dolarů by měl být zvýšen v letošním roce, zatímco jejich CEO, Igor Dmitrowsky, získal 123.395 dolarů jako náhradu v loňském roce) Podle mého názoru by výběr letadel byli lepší. Pokud se věci změnily, co jsem naposledy mluvil k nim v srpnu, plánují vlastnit 296 míst na hlavní palubě v 747 čtyř-nákres třídy. A tam jsou jen bude 12 míst na horní palubě, podle viceprezidenta pro finance

Nemohou-li se to stalo, určitě to dělá zvuk luxusní. Ale člověk musí divit, kolik peněz budou ztraceny, pokud první třídy sedadla (která údajně mohly být nahrazeny banda více autobusových míst) létají prázdná. Při pohledu na jejich 747 z hlediska věku - to není nutně hodně bát , protože tam jsou některé dokonale udržované DC-3 tam, že jsou šedesát let starý a zcela bezpečně letět. Ale letouny, stejně jako auta, vyžadují větší údržbu (a tedy více peněz), jak stárnou. Údržby Boeing model výpočtu nákladů vyžaduje, aby jako letadlových letových hodin se zvyšuje o 1%, celkové náklady na jeho údržbu draku zvýší o 0,25%.